Ik zou heel graag een mooie RG willen kopen, maar er zijn zoveel modellen, ik kan er geen wijs uit worden. Dus ik wil je vragen om me te helpen een paar geschikte modellen te vinden.
Hier is een lijst met dingen die ik in een gitaar wil:
Moet hebben:
Compromissen:
Op basis van de lijst met vereisten kwam ik erachter dat Ibanez RG621 perfect voor mij zou zijn, maar hij is extreem zeldzaam.
Dus als je het model kent dat erbij zou passen, of er zelfs een te koop hebt, laat het me dan weten.
Bedankt bij voorbaat!
Hier is een lijst met dingen die ik in een gitaar wil:
Moet hebben:
- Made in Japan.
- Humbuckers in brug- en halspositie.
- Vaste brug.
Compromissen:
- 6 snaren. Het is geen dealbreaker, ik kan 7 snaren overwegen, maar 6 heeft de voorkeur.
- Baritonschaal. Het is geen dealbreaker, ik kan bariton overwegen, maar 25,5" heeft de voorkeur.
- HSH pickup configuratie. Het is geen dealbreaker, ik kan HSH overwegen, maar HH heeft de voorkeur.
- Niet-hardtail vaste bruggen. Het is geen dealbreaker, ik kan Gibraltars en andere vaste bruggen overwegen, maar hardtail heeft de voorkeur.
- Slagplaten. Het is geen dealbreaker, ik kan modellen met slagplaten overwegen, maar geen slagplaat heeft de voorkeur.
Op basis van de lijst met vereisten kwam ik erachter dat Ibanez RG621 perfect voor mij zou zijn, maar hij is extreem zeldzaam.
Dus als je het model kent dat erbij zou passen, of er zelfs een te koop hebt, laat het me dan weten.
Bedankt bij voorbaat!