[Edit: Dit is opgelost, zie hieronder.]
Hoi mensen,
Bedankt voor jullie aandacht. 🙂
Ik woon in een super luidruchtig appartement en ik kan niet genieten van de standaard pickups in mijn azes31.
Ik schrijf omdat ik in de war ben over hoe ik pickups met twee draden moet gebruiken als de oude er drie hebben.
Ik heb een set Fender Hot Noiseless pickups gekocht en overtollig hout uit de holte van mijn gitaar verwijderd.
Ik wil de nieuwe pickups bedraden en vervolgens de holte afschermen.
De oude pickups hebben hete-koude-aardedraden:
En de Fender pickups hebben hete en aardedraden
Hoe raden jullie aan om deze nieuwe pickups te bedraden voor mijn azes31? Ik was van plan om draden van dezelfde soort aan elkaar te verbinden, omdat ik verwachtte dat mijn gitaar goedkope pickups zou hebben, maar ik was verrast.
Met vriendelijke groeten,
Paul
ps. Ik heb gezocht, maar geen antwoord gevonden. Ik waardeer de wijsheid.
Hoi mensen,
Bedankt voor jullie aandacht. 🙂
Ik woon in een super luidruchtig appartement en ik kan niet genieten van de standaard pickups in mijn azes31.
Ik schrijf omdat ik in de war ben over hoe ik pickups met twee draden moet gebruiken als de oude er drie hebben.
Ik heb een set Fender Hot Noiseless pickups gekocht en overtollig hout uit de holte van mijn gitaar verwijderd.
Ik wil de nieuwe pickups bedraden en vervolgens de holte afschermen.
De oude pickups hebben hete-koude-aardedraden:
En de Fender pickups hebben hete en aardedraden
Hoe raden jullie aan om deze nieuwe pickups te bedraden voor mijn azes31? Ik was van plan om draden van dezelfde soort aan elkaar te verbinden, omdat ik verwachtte dat mijn gitaar goedkope pickups zou hebben, maar ik was verrast.
Met vriendelijke groeten,
Paul
ps. Ik heb gezocht, maar geen antwoord gevonden. Ik waardeer de wijsheid.